ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ 2021 – 2022

ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ | Παιδική Σκηνή

ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ  σε θεατρική διασκευή από το ομώνυμο παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν   Σκηνοθεσία Κωνσταντίνος Ευστρατίου     Θεατρική διασκευή: Εύα ΣτυλάντερΣκηνοθεσία, στίχοι, μουσική: Κωνσταντίνος ΕυστρατίουΣκηνικά, κοστούμια, κατασκευές: Μυρτώ ΚοσμοπούλουΚατασκευές κοστουμιών: Μάρθα Χαραλαμπίδου (where is the cat?)Σύνθεση εικόνων σκηνικου: Εύα ΑνδρονικίδουΕπιμέλεια κειμένου: Κατερίνα ΧαλκούτσουΦωτογραφίες: Χρήστος Συμεωνίδης   Παίζουν: Κωνσταντίνος Βασιλόπουλος, Κωνσταντίνος Ευστρατίου, Ιωάννα Μπιτούνη   ΗΜΕΡΕΣ-ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ Κάθε Κυριακή στις 12.00 στο Υπόγειο (Πεσμαζόγλου 5, Αθήνα)     ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ Σε θεατρική διασκευή από το ομώνυμο παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν   Παιδική Σκηνή   Σκηνοθεσία Κωνσταντίνος Ευστρατίου   Πόση ώρα περνάς μπροστά απ' τη ντουλάπα σου για να ντυθείς;Πότε είναι καλό για εμάς και για τους άλλους, να λέμε την αλήθεια; Η ειλικρίνεια, η υποκρισία και η αυταρέσκεια, είναι κάποια από τα θέματα που θίγει το υπέροχο παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, που παρουσιάζεται στο Υπόγειο του θεάτρου Τέχνης Κ. Κουν, αλλά και σε μη θεατρικούς χώρους, σε νέα μουσική διασκευή.   Θεατρική διασκευή: Εύα ΣτυλάντερΣκηνοθεσία, στίχοι, μουσική: Κωνσταντίνος ΕυστρατίουΣκηνικά, κοστούμια, κατασκευές: Μυρτώ ΚοσμοπούλουΚατασκευές κοστουμιών: Μάρθα Χαραλαμπίδου (where is the cat?)Σύνθεση εικόνων σκηνικου: Εύα ΑνδρονικίδουΕπιμέλεια κειμένου: Κατερίνα ΧαλκούτσουΦωτογραφίες: Χρήστος Συμεωνίδης   Παίζουν: Κωνσταντίνος Βασιλόπουλος, Κωνσταντίνος Ευστρατίου, Ιωάννα Μπιτούνη   Ευχαριστούμε από καρδιάς: Την Μαρία Κωνσταντά, για την ερμηνεία της στη "σοπράνο"Το Music Art Lab studios και τον Νίκο Ασημάκη για την ηχογράφηση του "νια νια νια"   ΗΜΕΡΕΣ-ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ Κάθε Κυριακή στις 12.00 στο Υπόγειο (Πεσμαζόγλου 5, Αθήνα)        

ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ 2021-2022

  Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν 2021 – 2022   Μια κίνηση του τρυφερού χεριού σου έσβησε μεμιάς όλο το μαύρο. Γιάννης Ρίτσος, Πρωινό άστρο        Το Θέατρο Τέχνης προτείνει φέτος ένα ρεπερτόριο όπου κυριαρχεί το ελληνικό κείμενο είτε με πρωτότυπα έργα, είτε με κείμενα που εμπνέονται από ιστορικά/κοινωνικά γεγονότα ή το έργο/τη ζωή ξένων και Ελλήνων δημιουργών. Έτσι θα δούμε (με χρονική σειρά) νέα έργα των: Ηρώς Μπέζου, Λένας Κιτσοπούλου, Γιάννη Καλαβριανού, Γιώργου Μπλάνα, Γιώργου Βαλαή, Ιόλης Ανδρεάδη - Άρη Ασπρούλη, Βασίλη Μαυρογεωργίου).    Το κλασικό κείμενο εκπροσωπείται φέτος από τρία εμβληματικά έργα των Σαίξπηρ, Ανούιγ και Ξενόπουλου. Το Υπόγειο απευθύνεται φέτος και σε ένα νεότερο ηλικιακά κοινό, με τέσσερις διαφορετικές παραγωγές κλασικών ξένων και σύγχρονων ελληνικών κειμένων, ενώ στη Φρυνίχου συναντάμε μόνο ελληνικά κείμενα και μουσικές παραστάσεις («Στην οδό Φρυνίχου», «Παράξενη κοπέλα») ή παραστάσεις με έντονο το μουσικό στοιχείο («Ποπολάρος», «Μικροί πυροβολισμοί μέσα στη νύχτα»).   Να σημειωθεί ότι προγραμματίζονται επίσης μια σειρά από παράλληλες εκδηλώσεις (ομιλίες, συναυλίες, εκπαιδευτικά προγράμματα) που ξεκινούν από τον Δεκέμβριο του ’21 και θα είναι αφιερωμένες στα 100 χρόνια από την καταστροφή της Σμύρνης αλλά και στο ρεμπέτικο τραγούδι, καθώς και στα 80 χρόνια από την ίδρυση του Θεάτρου Τέχνης(1942). Τα εκπαιδευτικά προγράμματα θα συνδεθούν με το ρεπερτόριο, τους δημιουργούς και τις θεματικές της σεζόν. Αναλυτικό πρόγραμμα όλων των παράλληλων δράσεων και εκδηλώσεων θα ανακοινωθεί τον Νοέμβριο. Όσον αφορά στην Παιδική Σκηνή, για αυτή την ιδιαίτερη, μεταβατική για όλους μας και ειδικά για το παιδικό κοινό σεζόν, το Θέατρο Τέχνης προτείνει μια μουσική παράσταση («Τα καινούρια ρούχα του Αυτοκράτορα») ειδικά σχεδιασμένη για να παρουσιάζεται σε σχολεία και σε κάθε είδους χώρους εκδηλώσεων. Η παράσταση, αν όλα συνεχίσουν να πηγαίνουν καλύτερα σε σχέση με την πανδημία, αναμένεται να ενταχθεί στον προγραμματισμό του Θεάτρου Τέχνης από την περίοδο των Χριστουγέννων ενώ μέχρι τότε μπορεί να προσκαλείται από ομάδες, σχολεία κτλ.   Τέλος, το Θέατρο Τέχνης θα παρουσιάσει με την υποστήριξη του ΥΠΟΟΑ και ψηφιακό ρεπερτόριο για την σεζόν 2021-22, «ανεβάζοντας» τα έργα που διακρίθηκαν στον web και audio διαγωνισμό που προκηρύχθηκε το 2021 με θέμα «Και τα στόματα εφωνάξαν όσα αισθάνετο η καρδιά». Το ψηφιακό ρεπερτόριο θα συμπληρωθεί από δύο audio έργα που θα αρχίσουν να  διατίθενται σε podcasts από τον Νοέμβριο ( “Τα ρούχα του Αυτοκράτορα» για παιδιά, «Το Γεφύρι της Άρτας και οι Λυγερές του Κάτω Κόσμου» για εφήβους/ενήλικο κοινό) και μια web παράσταση που ζωντανεύει το λόγο και τις ιστορίες τριών «θαρραλέων» γυναικών που πρώτες ασχολήθηκαν με το θέατρο κατά τα χρόνια της Επανάστασης («Η δική της επανάσταση»). Το φετινό πρόγραμμα του Θεάτρου Τέχνης επιθυμεί να λειτουργήσει όπως η κίνηση ενός «τρυφερού χεριού» που θέλει να απαλύνει τον πόνο, να σβήσει το «μαύρο» που σκεπάζει τη ζωή μας τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Ενός χεριού που μας καλεί να το κρατήσουμε, να το σφίξουμε προκειμένου να βρεθούμε και πάλι όλοι μαζί. Από κοντά. Ζωντανά. Και να ονειρευτούμε τον κόσμο από εδώ κι εμπρός.   Από Οκτώβριο-Νοέμβριο στο ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ   «Ο Ποπολάρος», Γρηγορίου Ξενόπουλου Για πρώτη φορά, η θεατρική διασκευή του διηγήματος με ζωντανή μουσική. Σκηνοθεσία-μουσική: Θοδωρής Αμπαζής ΠΡΕΜΙΕΡΑ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ Παραστάσεις: Τετάρτη και Κυριακή στις 8μμ, Πέμπτη έως Σάββατο στις 9μμ Από 14 Οκτωβρίου έως 12 Δεκεμβρίου ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ-ΦΡΥΝΙΧΟΥ Από την ομάδα ΟΠΕRA H παράσταση επιχορηγείται από το ΥΠΟΟΑ   Το διήγημα του Γρηγορίου Ξενόπουλου «Ο ποπολάρος» πρωτοδημοσιεύθηκε το 1913 με τίτλο «Ο αντάρτης». Σε αντίθεση με την μεταγενέστερη διασκευή του από το συγγραφέα για το θέατρο, όπου η προσαρμογή, κατά τα ειοθώτα της εποχής και τη συνήθη πρακτική του Ξενόπουλου, είναι δραστική (μετατόπιση του θεματικού άξονα στην ιστορία αγάπης έναντι της πολιτικο-κοινωνικής ανατομίας, μετατροπή του τέλους σε happy-end), ακολουθώντας την πεπατημένη που σχετίζεται με την εμπορική απήχηση, το διήγημα αξιοποιεί το ειδύλλιο μεταξύ της Κοντεσσίνας Έλδας και του ποπολάρου Ζέππου Πεμπονάρη στο επίπεδο της πλοκής και όχι του θέματος. Ο Ξενόπουλος αξιοποιεί τις ιδιαιτερότητες της ζακυνθινής κοινωνίας για να διαπραγματευθεί, όχι απλώς το διαχωρισμό μεταξύ τάξεων, αλλά την εσωτερίκευση αυτής της στεγανοποίησης από τα ίδια τα πρόσωπα, και μάλιστα στη συνθήκη μιας ήδη μεταβατικής εποχής, που εγκυμονεί την ανατροπή ακριβώς αυτών των στεγανών. Η Ομάδα ΟΠΕRΑ αξιοποιώντας την εικοσαετή πλέον εμπειρία της στο μουσικό θέατρο παρουσιάζει μια νέα σκηνική εκδοχή του «Ποπολάρου» σε διασκευή της  Έλσας Ανδριανού, η οποία επικεντρώνεται, τόσο στην αναλογία της σημερινής ταξικής διαστρωμάτωσης, όσο και στην αφομοίωση των παντός είδους στεγανών περιχαρακώσεων που λειτουργούν ως εσωτερική επιταγή σε μια εποχή ακραίας ατομικιστικής απομόνωσης και ψευδαισθητικής επικοινωνίας. Οι πέντε ερμηνευτές-ηθοποιοί αναλαμβάνουν τη σκηνική αφήγηση του διηγήματος λειτουργώντας ως «χορός», μέσα από τον οποίο προκύπτουν τα βασικά πρόσωπα του διηγήματος. Η μουσική της παράστασης αξιοποιεί την πλούσια επτανησιακή μουσική παράδοση σε μια σύγχρονη μουσική εκφορά.   Διασκευή                                                       Έλσα Ανδριανού Σκηνικά-Κοστούμια                                  Ελένη Μανωλοπούλου Φωτισμοί                                                       Αλέκος Αναστασίου Συνεργασία στη σκηνοθεσία                 Ελεάνα Τσίχλη   Ερμηνεύουν   Ζέππος                                                            Γιάννης Καράμπαμπας Έλντα                                                              Ιφιγένεια Καραμήτρου Μαρινέρης                                                     Παντελής Δεντάκης    Μαρινέραινα                                                Μαρία Παρασύρη Κόντε Ντιμάρας                                          Νίκος Αλεξίου        «Οι Ναυαγοί», Ηρώς Μπέζου Το πρώτο έργο της Ηρώς Μπέζου για τρία πρόσωπα, τρεις δυνατές ερμηνείες. Σκηνοθεσία: Ηρώ Μπέζου-Γιάννης Παπαδόπουλος ΠΡΕΜΙΕΡΑ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ Παραστάσεις: Δευτέρα-Τρίτη στις 9μμ Από 18 Οκτωβρίου έως 11 Ιανουαρίου ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ-ΥΠΟΓΕΙΟ Η παράσταση επιχορηγείται από το ΥΠΟΟΑ   Ένας νεαρός δημοσιογράφος επισκέπτεται το απομονωμένο σπίτι ενός καταξιωμένου συγγραφέα με σκοπό να του πάρει συνέντευξη. Σύντομα  οι δύο άνδρες αντιλαμβάνονται ότι έχουν ασκήσει καθοριστική επίδραση ο ένας στην ζωή του άλλου. Στο σπίτι όμως δεν είναι μόνοι. Μαζί με τον οικοδεσπότη ζει και η ανήλικη κόρη του. Ο έρωτας των δύο νέων έχει γεννηθεί πολύ πριν γνωριστούν και οι τρεις ήρωες θα βρεθούν σε ένα χρωματιστό λούνα παρκ με τις ίδιες τους τις λέξεις για παιχνίδια. Μέσα από τις λέξεις  παλεύουν να κοιταχτούν, να αγαπήσουν, να "βγούν στη ζωή".   Σκηνικά-κοστούμια: Εύα Γουλάκου Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας Εκτέλεση παραγωγής:  TooFarEast Productions   Παίζουν: Σοφία Κόκκαλη, Γιάννος Περλέγκας, Μιχάλης Τιτόπουλος   «Μακμπέθ», Ουίλιαμ Σαίξπηρ Μια νέα προσέγγιση του σκοτεινού αριστουργήματος του Σαίξπηρ. Σκηνοθεσία: Θανάσης Δόβρης ΠΡΕΜΙΕΡΑ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ Παραστάσεις: Τετάρτη και Κυριακή στις 8μμ., Πέμπτη έως Σάββατο στις 9μμ. Από 4 Νοεμβρίου έως 30 Ιανουαρίου ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ-ΥΠΟΓΕΙΟ Από την ομάδα «Εν τώ άμα» Η παράσταση επιχορηγείται από το ΥΠΟΟΑ Ο πολεμιστής Μακμπέθ γυρνώντας νικητής μετά από σπουδαίες μάχες στοιχειώνεται από μια προφητεία μαγισσών που τον θέλει να γίνεται Βασιλιάς της Σκωτίας. Επηρεασμένος από τον χρησμό και την αλαζονεία του που τροφοδοτεί η Λαίδη Μακμπέθ, αποφασίζει να σκοτώσει τον Βασιλιά Ντάνκαν και να γίνει αυτός Βασιλιάς στη θέση του. Στην συνέχεια διαπράττει και άλλα εγκλήματα ώστε να μην κινδυνεύσει η βασιλεία του. Η τιμωρία του όμως δεν αργεί να επέλθει.   Η ιστορία του Μακμπέθ καταδεικνύει με τον πιο οδυνηρό και ποιητικό τρόπο, την δύναμη που ασκεί ο φόβος πάνω στην ψυχή και στο σώμα. Ο φόνος αποδεικνύεται κύριο χαρακτηριστικό της ανθρώπινης κατάστασης, μια θλιβερή διαπίστωση που μας κάνει να σκεφτούμε το γεγονός, ότι αν δεν σκοτώσουμε στη ζωή μας, αυτό δεν είναι από επιλογή, αλλά από τύχη.   Ερμηνεύουν: Θάνος Τοκάκης, Εύη Σαουλίδου, Κώστας Κουτσολέλος, Κώστας Ξυκομηνός, Γρηγόρης Ποιμενίδης, Κωνσταντίνος Πλεμμένος Μετάφραση: Θέμελης Γλυνάτσης Σκηνοθεσία: Θανάσης Δόβρης Επιμέλεια κίνησης: Μπέττυ Δραμισιώτη Σκηνικά-κοστούμια: Γιάννης Κατρανίτσας Φωτισμοί: Εβίνα Βασιλακοπούλου Ήχος-μουσική: Αλέκος Βασιλάτος Βοηθοί σκηνοθεσίας: Κυβέλη Δραγούμη, Μάγδα Καφκούλα, Νικόλας Λαμπάκης       «Στην οδό Φρυνίχου» Μια μουσική παράσταση με τον Θοδωρή Βουτσικάκη σε ρεπερτόριο με βάση την « Όμορφη Ζωή» των Piovani – Νικολακοπούλου – Βουτσικάκη αλλά και αγαπημένες στιγμές της ελληνικής μουσικής δημιουργίας και του διεθνούς ρεπερτορίου.   Καλλιτεχνική επιμέλεια: Λίνα Νικολακοπούλου ΠΡΕΜΙΕΡΑ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ Μόνο για 6 παραστάσεις Δευτέρα/Τρίτη: 15-16, 22-23, 29-30 στις 9μμ. ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ-ΦΡΥΝΙΧΟΥ   Το Θέατρο Τέχνης φιλοξενεί για πρώτη φορά το Θοδωρή Βουτσικάκη σε μια μουσική παράσταση που ανθολογεί η Λίνα Νικολακοπούλου. «Στην οδό Φρυνίχου» το τραγούδι πρωταγωνιστεί και ζεσταίνει τα σώματα μας σε έναν ιστορικό και ηλεκτρισμένο θεατρικό χώρο. Τα εμπνευσμένα τραγούδια της Όμορφης Ζωής των Piovani – Νικολακοπούλου - Βουτσικάκη θα φωτίσουν για 6 παραστάσεις το Θέατρο Τέχνης και μαζί με αγαπημένες στιγμές της ελληνικής μουσικής δημιουργίας αλλά και του διεθνούς ρεπερτορίου θα χαράξουν μια διαδρομή, όπου ερμηνευτές και ακροατές θα συναντηθούν ξανά στα σοκάκια της Αθήνας, για να μοιραστούν όσα μας ενώνουν, σήμερα.   Παίζουν οι μουσικοί: Νεοκλής Νεοφυτίδης, πιάνο Βασίλης Ραψανιώτης, βιολί       AΠΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ - ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ  «Μικροί πυροβολισμοί μέσα στη νύχτα», Γιάννη Καλαβριανού Ένα νέο έργο με αφορμή τη νουβέλα «Μίχαελ Κόλχαας» του Χάινριχ Φον Κλάιστ Σκηνοθεσία: Γιάννης Καλαβριανός ΠΡΕΜΙΕΡΑ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ Παραστάσεις: Δευτέρα-Τρίτη 9μμ. Από 13 Δεκεμβρίου-22 Φεβρουαρίου ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ-ΦΡΥΝΙΧΟΥ Από την ομάδα Sforaris Η παράσταση επιχορηγείται από το ΥΠΟΟΑ   Το κείμενο της παράστασης είχε ως αφορμή τη νουβέλα «Μίχαελ Κόλχαας», του Χ. Φ. Κλάιστ. Μεταφερόμαστε στον 16ο αιώνα, όταν ένας φιλήσυχος και νομοταγής πολίτης, ο εκτροφέας αλόγων Μίχαελ Κόλχαας, ξεκινά από το χωριό του στο Βρανδεμβρούργο, για να πουλήσει στη γειτονική Σαξονία, τα άλογα που με πολύ κόπο εξέθρεψε.  Ο νέος ηγεμόνας της Σαξονίας, Βέντσελ Φον Τρόνκα, έχει κλείσει τον δρόμο και ζητά πια άδεια διέλευσης και χρήματα. Ο Κόλχαας που δεν έχει την άδεια, προτείνει να τον αφήσουν να περάσει για μία φορά και να φέρει την άδεια επιστρέφοντας. Φεύγει, αφήνοντας ως εγγύηση τα δύο καλύτερα άλογά του. Όταν επιστρέφει, βρίσκει τα άλογα εξαθλιωμένα και σε κακή κατάσταση, αφού τα έχουν υποχρεώσει σε καθημερινές, εξαντλητικές εργασίες, και τον φίλο του και φροντιστή τους, βίαια χτυπημένο. Ο Κόλχαας ζητά να αποζημιωθεί. Ο ηγεμόνας τον ταπεινώνει, τον διώχνει και σκοτώνει τη γυναίκα του. Ο Κόλχαας προσπαθεί με κάθε έννομο τρόπο να δικαιωθεί. Το Κράτος, ο Νόμος και η Εκκλησία αδιαφορούν. Ο Μαρτίνος Λούθηρος, που έχει μόλις τοιχοκολλήσει τις 95 θέσεις της Προτεσταντικής Εκκλησίας στον Καθεδρικό Ναό της Βιτεμβέργης, τον καλεί να σταματήσει. Ο Κόλχαας νιώθοντας τεράστια απογοήτευση, αποφασίζει να πάρει τον Νόμο στα χέρια του και πυρπολεί τη Βιτεμβέργη. Το μέτρο και η λογική γρήγορα καταλύονται. Διάφοροι  άνθρωποι, απογοητευμένοι από την αδικία που βιώνουν καθημερινά, συντάσσονται δίπλα του και φτιάχνουν έναν μικρό στρατό που καίει, δολοφονεί και λεηλατεί. Ο ηγεμόνας προτείνει έστω και αργά, να τον αποζημιώσει. Όμως, ο Κόλχαας δεν αρκείται πια σε αυτό. Ο στόχος του είναι πλέον ο ίδιος ο ηγεμόνας και η υπόθεση δύο αλόγων απειλεί να διαλύσει μία ολόκληρη χώρα. Το κείμενο είναι μια ελεύθερη μεταφορά της νουβέλας. Ο Κλάιστ έβαλε στο κέντρο της τη δύναμη που μπορεί να αποκτήσει η φωνή του ενός, αλλά και τα άκρα στα οποία μπορεί να φτάσει μια λογική απαίτηση, δίνοντάς μας ένα από τα σημαντικότερα έργα της γερμανικής γλώσσας.  Ο Κόλχαας αδικήθηκε, αλλά μετατράπηκε κυριολεκτικά σε τρομοκράτη. Το θέμα του νομοταγούς πολίτη που παρανομεί, της φύσης της εξουσίας και τα ζητήματα των κοινωνικών εκρήξεων και τις ριζοσπαστικοποίησης πολιτών, ανοίγουν και πάλι τη συζήτηση για τα ηθικά όρια μιας εξέγερσης, κάνοντας τον Μίχαελ Κόλχαας τον πιο σύγχρονο Ευρωπαίο ήρωα αυτή τη στιγμή. Σκηνικά: Εύα Μανιδάκη Κοστούμια: Βάνα Γιαννούλα Μουσική: Θοδωρής Οικονόμου Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλους Βοηθός σκηνοθέτη: Κέλλυ Παπαδοπούλου Προετοιμασία ηθοποιών: Αλεξία Μπεζίκη Εκτέλεση παραγωγής: Κατερίνα Μπερδέκα   Παίζουν: Γιώργος Γλάστρας, Χριστίνα Μαξούρη, Μάνος Πετράκης, Γιώργο Σαββίδης       “Cry”, Λένας Κιτσοπούλου Μετάκληση του άπαιχτου στην Ελλάδα έργου της “Cry”, σε παραγωγή του Théâtre Saint-Gervais και της Compagnie Bleu en Haut Bleu en Bas (Γενεύη) Σκηνοθεσία: Λένα Κιτσοπούλου ΠΡΕΜΙΕΡΑ 5 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ Μόνο για 5 παραστάσεις: 5,6,7,8,9 Ιανουαρίου στις 9μμ ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ-ΦΡΥΝΙΧΟΥ   Τα θέματα συζήτησης είχαν επιλεγεί προσεκτικά. Όλοι ήταν αποφασισμένοι να «περάσουν καλά». Τότε πώς και γιατί «ξέφυγε» έτσι η βραδιά; Πώς χύθηκε όλο αυτό το αίμα; Παντού; Στην κόψη του ξυραφιού, το Cry (κλάμα…; κραυγή...;) διερευνά καταρχάς τα όρια της ευγένειας. Τι συμβαίνει όταν η ευγένεια μας οδηγεί να ανεχτούμε καταστάσεις που δεν αντέχουμε; Πότε ακριβώς πεθαίνει η ευγένεια και γεννιέται η βία;  Μια πρώτη εκδοχή του Cry ανέβηκε το 2017 στην Γενεύη, ύστερα από ανάθεση του Θεάτρου Saint-Gervais και της θεατρικής εταιρίας Bleu en Haut Bleu en Bas με έδρα την Ελβετία, στην Λένα Κιτσοπούλου σε συνεργασία με την Άννα Λεμονάκη στη δραματουργία και στη διανομή. Στις 3 Δεκεμβρίου 2021, η νέα εκδοχή του Cry ανεβαίνει στη Γενεύη         με ανανεωμένη διανομή και έρχεται στη Φρυνίχου στις 3 Ιανουαρίου 2022, μόνο για 5 παραστάσεις.   Δραματουργική επεξεργασία: Άννα Λεμονάκη Σκηνογραφία: Λένα Κιτσοπούλου Φωτισμοί:  Renato Campora Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριλένα Μόσχου Ηχητική επιμέλεια: Samuel Schmidiger Επιστημονικός συνεργάτης: Thomas Jammet Επικοινωνία: Yolanda Herradi Παραγωγή: Bleu en Haut Bleu en Bas   Παίζουν: Νίκος Καραθάνος, Λένα Κιτσοπούλου, Άννα Λεμονάκη, Πωλίν Ουγκέ         «Παράξενη κοπέλα», Γιώργου Μπλάνα Ένα πρωτότυπο «ρεμπέτικο μιούζικαλ» με αφορμή τα 100 χρόνια από την καταστροφή της Σμύρνης και με έμπνευση τη ζωή και το έργο της Μαρίκας Νίνου Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου Σκηνοθεσία-δραματουργική επεξεργασία: Μαριάννα Κάλμπαρη ΠΡΕΜΙΕΡΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ Παραστάσεις: Τετάρτη 6.30μμ, Κυριακή 8μμ., Πέμπτη έως Σάββατο 9μμ. Από 14 Ιανουαρίου-1 Μαρτίου ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ-ΦΡΥΝΙΧΟΥ   1922: Μια «παράξενη κοπέλα» γεννιέται πάνω σε ένα καράβι γεμάτο πρόσφυγες από τη Σμύρνη που καίγεται. Με αυτό το καράβι, με όλα τα καράβια που κατέφτασαν από την πολύπαθη Σμύρνη, ταξίδεψε όχι μόνο ένας ολόκληρος κόσμος και μια κουλτούρα που έμελλε να αναδιαμορφώσει τη σύγχρονη Ελλάδα, αλλά και ένα μοναδικό μουσικό είδος: το ρεμπέτικο. Ένα είδος που ξεκίνησε από το «περιθώριο», για να «νομιμοποιηθεί» από τον Γιώργο Χατζιδάκι, με την περίφημη διάλεξή του στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης. Ένα είδος που αγαπήθηκε και αγαπιέται ακόμα. Γιατί όπου υπάρχει καϋμός, υπάρχει ρεμπέτικο.  Κι ας έχει πεθάνει ως είδος, όπως ισχυρίστηκε ο παθιασμένος μελετητής του, Ηλίας Πετρόπουλος… Το έργο εμπνέεται από πραγματικά πρόσωπα και γεγονότα για να συνθέσει μια μυθοπλασία που έχει ως θέμα την ελεγεία του έρωτα αλλά και του ίδιου του ρεμπέτικου. Μια ιστορία γύρω από μια παθιασμένη, ταλαντούχα τραγουδίστρια που σώθηκε από τη φωτιά της Σμύρνης, για να «καεί» από την τρελή λαχτάρα της να ζήσει τον απόλυτο έρωτα, την μεγάλη επιτυχία, την άπιαστη ευτυχία. Η παράσταση θα πλαισιωθεί από μια σειρά εκδηλώσεων και συναυλιών που θα λάβουν χώρα και στις δύο σκηνές του Θεάτρου Τέχνης τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο και θα έχουν ως θέμα τους την καταστροφή της Σμύρνης αλλά και το ρεμπέτικο. Το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων θα ανακοινωθεί με το αναλυτικό δελτίο τύπου της παράστασης.   Σκηνικά-κοστούμια: Λουκία Χουλιάρα Σχεδιασμός φωτισμών: Στέλλα Κάλτσου Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριλένα Μόσχου Εικαστικό: Χριστίνα Κάλμπαρη, Εφήμερα, κιμωλία σε μαυροπίνακα, 2007   Πρωταγωνιστούν: Βερόνικα Δαβάκη, Γιάννος Περλέγκας κ.ά.           ΑΠΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ - ΜΑΡΤΙΟ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ   «Αντιγόνη», Ζαν Ανούιγ Μετά το επιτυχημένο «Ρίτερ, Ντένε, Βος», η σκηνοθέτις προσεγγίζει ένα από τα ωραιότερα κείμενα που γράφτηκαν ποτέ για την εξουσία. Σκηνοθεσία: Μαρία Πρωτόπαππα ΠΡΕΜΙΕΡΑ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ Παραστάσεις: Τετάρτη και Κυριακή στις 8μμ, Πέμπτη έως Σάββατο στις 9μμ Από 4 Φεβρουαρίου έως 17 Απριλίου ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ-ΥΠΟΓΕΙΟ Από την ομάδα KART Η παράσταση επιχορηγείται από το ΥΠΟΟΑ   Σε ακραίες καταστάσεις της Ιστορίας, σαν αυτή που ζούμε τώρα, κατά τις οποίες συντελούνται κοσμογονικές αλλαγές, των οποίων την επίγνωση ΔΕΝ μπορούμε να έχουμε πριν ολοκληρωθούν, σε αυτά τα Απότομα Περάσματα-Μεταλλάξεις του ιστορικού ανθρώπου, το πλαίσιο και η ανάγκη για το Συλλογικό ΣΥΝΘΛΙΒΟΥΝ τα άτομα, αλλά και το δημόσιο χαρακτήρα τους. Περνάμε απότομα στον καθηλωμένο τεχνολογικά, πολιτικά άνθρωπο, που ενώ απολαμβάνει δημόσιο λόγο, τον στερείται, όπως στερείται δημοκρατίας και ελέγχου του εαυτού και του βίου του. Πόσω δε μάλλον των ατομικών ελευθεριών και της ιδιωτικότητάς του, την στιγμή που 'ηθελημένα' βρίσκεται εκτεθειμένος μαζί με όλους, στα μάτια όλων. Η διαφορά του έργου του Ανούιγ με τη σοφόκλεια τραγωδία, είναι ότι ο Ανούιγ βγάζει το Θεό…

Οι Παστρικές

ΟΙ ΠΑΣΤΡΙΚΕΣ Σκηνοθεσία: Μαριάννα Κάλμπαρη   ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: Κείμενο-σκηνοθεσία: Μαριάννα Κάλμπαρη Μουσική σύνθεση/ενορχήστρωση/ μουσική επιμέλεια: Αυγερινή Γάτση Σκηνογραφία-κοστούμια: Χριστίνα Κάλμπαρη Χορογραφίες: Χριστίνα Σουγιουλτζή Σχεδιασμός φωτισμού: Νίκος Βλασόπουλος Βοηθός σκηνοθέτη: Αμαλία Τσεκούρα Βοηθός σκηνογράφου: Σοφία Αρβανίτη-Φλώρου Διεύθυνση παραγωγής: Θέατρο Τέχνης Εκτέλεση παραγωγής: Μαριλένα Μόσχου Συνεργάτης στην εκτέλεση παραγωγής στα Ιωάννινα: Αλέκα Βακαλοπούλου Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης Video trailer: Αμαλία Τσεκούρα, Μαριλένα Μόσχου Πρωταγωνιστούν (αλφαβητικά): Κατερίνα Λυπηρίδου, Μαριλένα Μόσχου, Κωνσταντίνα Τάκαλου. Συμμετέχουν: Αυγερινή Γάτση, Μαριάννα Κάλμπαρη Μουσική παίζουν και τραγουδούν (αλφαβητικά) : Αυγερινή Γάτση, Αλεξάνδρα Παπαστεργιοπούλου, Τσέρνου Ρούλα   ΟΙ ΠΑΣΤΡΙΚΕΣ Σκηνοθεσία: Μαριάννα Κάλμπαρη ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ 21 ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΔΩΔΩΝΗΣ    H παράσταση συνδυάζει πρωτότυπα κείμενα, μουσική, τραγούδια, με αποσπάσματα από τις «Ικέτιδες» του Αισχύλου καθώς και ιστορικά στοιχεία, μαρτυρίες, παραδοσιακά ακούσματα, προκειμένου να φωτίσει τo έπος της μετεγκατάστασης των νεαρών γυναικών που αποτελούσαν τη συντριπτική πλειοψηφία του προσφυγικού ρεύματος του ‘22, αλλά και το ευρύτερο πλαίσιο της αιώνιας τραγωδίας της βίας, της ξενοφοβίας, της εκμετάλλευσης που υφίστανται οι -πάντα πιο ευάλωτες- γυναίκες πρόσφυγες: από τις ικέτιδες Δαναΐδες του αρχαίου μύθου μέχρι τις πρόσφυγες σε όλο τον κόσμο σήμερα. Στο κέντρο της αφήγησης ξετυλίγεται ο αγώνας επιβίωσης δύο γυναικών που μετά την καταστροφή καταλήγουν η μια στον Πειραιά και η άλλη στην Θεσσαλονίκη. Η νοοτροπία, οι συνήθειες, τα όνειρα τους, θα συγκρουστούν με την άγρια πραγματικότητα που θα αντιμετωπίσουν ως πρόσφυγες αλλά και ως γυναίκες στην χρεοκοπημένη και συντηρητική Ελλάδα του ΄22.   Είναι γεγονός πως οι νεαρές Μικρασιάτισσες, στην προσπάθειά τους να επιβιώσουν αλλά και να «αποκατασταθούν» μέσω ενός γάμου, έγιναν σε πολλές περιπτώσεις αντικείμενο εκμετάλλευσης από άνδρες και λοιδορήθηκαν από ντόπιες γυναίκες που τις έβλεπαν ως «απειλή». «Ήταν οι μικρές προσφυγίνες μαγνήτες, που μόλις βολευότανε κάπως, μπαίναν μες στη ζωή και παίρναν τα δικαιώματα που τους είχε δώσει η φύση κι όχι η κοινωνική περιπέτειά τους» γράφει ο Ασημάκης Πανσέληνος. «Όταν στα 1922, η κουτάλα της ιστορίας ξανάδειασε, όλους τους Μικρασιάτες (και τις πολύ περισσότερες αριθμητικά Μικρασιάτισσες και δη τις «απελευθερωμένες», φημισμένες για την ομορφιά τους Σμυρνιές), διάτορη ακούστηκε η φωνή «μας παίρνουνε τους άντρες μας», σα να ήταν η χώρα καντίνα που είχε υποχρέωση να φουρνίσει άντρες μονάχα στις ντόπιες γυναίκες».       Μέσα σε αυτό το πλαίσιο προέκυψε και ο χαρακτηρισμός "παστρικές": οι Ελλαδίτισσες αποκαλούσαν έτσι τις Μικρασιάτισσες, όχι για να παινέψουν την κοκεταρία τους, ούτε την αγάπη τους για το νερό και την καθαριότητα, αλλά για να τις στιγματίσουν ως «αμφιβόλου ηθικής» , καθώς στην υποανάπτυκτη Ελλάδα της εποχής, συχνά πλένονταν -λόγω επαγγέλματος- μονάχα οι πόρνες... Η παράσταση χρησιμοποιεί μια πρωτότυπη φόρμα που συνδυάζει τη ζωντανή μουσική και το τραγούδι με τη δραματοποιημένη αφήγηση και το χορό-ακροβασία.      Η δραματουργία, με άξονα γνωστά και λιγότερο γνωστά ρεμπέτικα τραγούδια που ερμηνεύονται επί σκηνής, ζωντανεύει μια εποχή που χάθηκε μαζί με τα ήθη και τους πρωταγωνιστές της, μέσα από  πρωτότυπα κείμενα αλλά και αυθεντικές γραπτές ή προφορικές μαρτυρίες, συνεντεύξεις, επιστολές της ίδιας της Μαρίκας, των οικείων της, των συνεργατών της αλλά και προσφύγων από τη Σμύρνη, γνωστών και λιγότερο γνωστών καλλιτεχνών, συναδέλφων, φίλων και «εχθρών» της Μαρίκας Νίνου και όλου εκείνου του κόσμου που σήμερα συνηθίζουμε να αποκαλούμε ρεμπέτικο.   Η παραγωγή πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος 2022, του θεσμού "Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός" του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.  Αναλυτικές πληροφορίες και προκρατήσεις θέσεων στοdigitalculture.gov.gr      ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 9μμ.- ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: 70 λεπτά   ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ Κείμενο-σκηνοθεσία: Μαριάννα Κάλμπαρη Μουσική σύνθεση/ενορχήστρωση/ μουσική επιμέλεια: Αυγερινή Γάτση Σκηνογραφία-κοστούμια: Χριστίνα Κάλμπαρη Χορογραφίες: Χριστίνα Σουγιουλτζή Σχεδιασμός φωτισμού: Νίκος Βλασόπουλος Βοηθός σκηνοθέτη: Αμαλία Τσεκούρα Βοηθός σκηνογράφου: Σοφία Αρβανίτη-Φλώρου Διεύθυνση παραγωγής: Θέατρο Τέχνης Εκτέλεση παραγωγής: Μαριλένα Μόσχου Συνεργάτης στην εκτέλεση παραγωγής στα Ιωάννινα: Αλέκα Βακαλοπούλου Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης Video trailer: Αμαλία Τσεκούρα, Μαριλένα Μόσχου Πρωταγωνιστούν (αλφαβητικά): Κατερίνα Λυπηρίδου, Μαριλένα Μόσχου, Κωνσταντίνα Τάκαλου. Συμμετέχουν: Αυγερινή Γάτση, Μαριάννα Κάλμπαρη Μουσική παίζουν και τραγουδούν (αλφαβητικά) : Αυγερινή Γάτση, Αλεξάνδρα Παπαστεργιοπούλου, Τσέρνου Ρούλα      

ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ - Σαν άστρο

ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ - Σαν άστρο Σκηνοθεσία: Μαριάννα Κάλμπαρη   ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: Δραματουργία- Σκηνοθεσία: Μαριάννα Κάλμπαρη Συνεργάτης στη Δραματουργία-Σκηνοθεσία: Γιάννος Περλέγκας Πρωτότυπα κείμενα: Μαριάννα Κάλμπαρη Μουσική Επιμέλεια: Γιάννος Περλέγκας Σκηνικά – Κοστούμια: Λουκία Χουλιάρα Χορογραφία: Χριστίνα Σουγιουλτζή Σχεδιασμός φωτισμών: Τάσος Παλαιορούτας Μουσική Διδασκαλία: Αυγερινή Γάτση, ΣτράτοςΓκρίντζαλης Ενορχήστρωση: Αυγερινή Γάτση, ΣτράτοςΓκρίντζαλης, Γιάννος Περλέγκας, Μπάμπης Παπαδημητρίου Βοηθοί Σκηνοθέτη: Πίνα Κούλογλου, Μαριλένα Μόσχου Εκτέλεση Παραγωγής: Μαριλένα Μόσχου Βοηθός Σκηνογράφου-ενδυματολόγου: Τζίνα Ηλιοπούλου Κατασκευή κοστουμιών: Σάλι Αλάραμπι, Ευαγγελία Τσιούνη Σχεδιασμός κομμώσεων: Θωμάς Γαλαζούλας Κατασκευή σκηνικού: Νίκος Δεντάκης Φωτογραφίες: AlexKat Video-trailer: Μιχαήλ Μαυρομούστακος   Με την υποστήριξη του OnassisCulture   Παίζουν (αλφαβητικά): Ευγενία Αποστόλου, Βερόνικα Δαβάκη, Δημήτρης Μαγγίνας, Γιάννος Περλέγκας, Μάνος Στεφανάκης   Μουσικοί επί σκηνής: Αυγερινή Γάτση (πιάνο, ακορντεόν) Στράτος Γκρίντζαλης (μπουζούκι, μπαγλαμάς, κιθάρα, καζού) Μπάμπης Παπαδημητρίου (κιθάρα, μπουζούκι, μπαγλαμάς) Γιάννος Περλέγκας (κιθάρα, πιάνο, μπουζούκι, μπαγλαμάς)   Χορός-ακροβασία: Χριστίνα Σουγιουλτζή   ΗΜΕΡΕΣ-ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ-ΤΙΜΕΣ: Χώρος:  Θέατρο Τέχνης-Φρυνίχου 14, Πλάκα. Παραστάσεις: Τετάρτη και Κυριακή, απογευματινή στις 7μ.μ. Πέμπτη, βραδινή στις 9μ.μ. Παρασκευή και Σάββατο, βραδινή  στις 8μ.μ.   Ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίων: Τηλεφωνικές κρατήσεις-πληροφορίες: πρωΐ:  Δευτέρα-Παρασκευή (10-1μμ) :210-3228706 απόγευμα: Δευτέρα-Κυριακή (5-10μμ): 2103222464   Προπώληση εισιτηρίων: https://www.viva.gr/tickets/theater/festivalmarika-ninou-sanastro   ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ - Σαν άστρο Σκηνοθεσία: Μαριάννα Κάλμπαρη ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΗΣ ΦΡΥΝΙΧΟΥ    Μια θεατρική παράσταση με ζωντανά ρεμπέτικα τραγούδια αλλά και χορό-ακροβασία, που ξετυλίγει το νήμα της σύντομης και πολυτάραχης ζωής της ακροβάτισσας που έγινε μεγάλη λαϊκή τραγουδίστρια: της Μαρίκας Νίνου αλλά και ίδιας της εποχής της, κατά τη διάρκεια της οποίας πρόλαβε να αναπτυχθεί , να εδραιωθεί αλλά και να ξεκινήσει να παρακμάζει το αυθεντικό ρεμπέτικο τραγούδι. Η αρμένικης καταγωγής Μαρίκα Νίνου γεννήθηκε εκατό χρόνια πριν, το 1922, πάνω σε ένα καράβι με το οποίο φυγαδεύτηκαν πρόσφυγες από την καιόμενη Σμύρνη. Πέθανε μόλις το 1957. Μετά τον Εμφύλιο, σε μια Ελλάδα που αναζητούσε ταυτότητα αλλά και εκτόνωση, η Μαρίκα Νίνου υπήρξε  μια από τις λίγες γυναίκες που διεκδίκησαν και κατέκτησαν τη θέση τους στο ανδροκρατούμενο ρεμπέτικο πάλκο.   Μέσα στα επτά χρόνια της καριέρας της ως λαϊκής τραγουδίστριας, η Νίνου πρόλαβε όχι μόνο να συνεργαστεί με σπουδαίους συνθέτες και να πει αξέχαστα τραγούδια -από τα «Καβουράκια» και την «Ταμπακιέρα» μέχρι το «Τί σήμερα τί αύριο τί τώρα» - αλλά και να δημιουργήσει έναν ολόκληρο μύθο γύρω από την ερμηνευτική ικανότητα και τη μνημειώδη σκηνική της παρουσία, που ήταν πρωτόγνωρη για τα δεδομένα του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού της εποχής. Όμως και η συνεργασία της με τον Βασίλη Τσιτσάνη μυθοποιήθηκε όσο καμμιά άλλη, συμβάλλοντας στη γέννηση ενός  πρώιμου “starsystem” που χτίστηκε σιγά-σιγά μέσα από τις ρεκλάμες, τις ειδήσεις και τις φήμες στις «κοσμικές» στήλες των εφημερίδων, τις μαρκίζες έξω από τις κοσμικές ταβέρνες. Η ελληνική κοινωνία άλλαζε και μαζί άλλαζαν και οι κανόνες του παιχνιδιού στο πάλκο, στη δισκογραφία, στο ίδιο το λαϊκό τραγούδι. Σήμερα το ρεμπέτικο και τα ήθη του ανήκουν πιά στο παρελθόν. Όμως τραγούδια του Τσιτσάνη, του Παπαϊωάννου, του Χιώτη και άλλων σημαντικών συνθετών της εποχής παραμένουν ζωντανά μέσα από τις ανεπανάληπτες ερωτικές και μόρτικες ερμηνείες της Μαρίκας Νίνου, που ξεσηκώνουν μέσα μας τον αιώνιο ελληνικό καημό, εκείνη τη βαθιά νοσταλγία για όσα ζήσαμε ή όσα θα θέλαμε να είχαμε ζήσει.       «Η Μαρίκα Νίνου, με την περιπετειώδη της ζωή, τους εραστές της, με τις βαθιές, προσωπικές καταστροφές της, σηματοδοτεί τη μετάβαση της ελληνικής λαϊκής μουσικής σε μια νέα φάση. Ατμοσφαιρική, μυθώδης, ερωτική, ερμηνεύτρια τραγουδιών που σημαδεύουν για πάντα τη νεοελληνική εποποιΐα, στην ταβέρνα του Τζίμυ, δεκαετίες πριν, διαμορφώνει ένα ολόκληρο μουσικό ρεύμα που αργότερα θα αναγνωριστεί ως μια συνιστώσα της γνήσιας, σχεδόν καταφατικής φύσης που χαρακτηρίζει αυτόν τον μεσογειακό, ανατολίτικο κόσμο»    Μάνος Χατζιδάκις   Η παράσταση χρησιμοποιεί μια πρωτότυπη φόρμα που συνδυάζει τη ζωντανή μουσική και το τραγούδι με τη δραματοποιημένη αφήγηση και το χορό-ακροβασία.      Η δραματουργία, με άξονα γνωστά και λιγότερο γνωστά ρεμπέτικα τραγούδια που ερμηνεύονται επί σκηνής, ζωντανεύει μια εποχή που χάθηκε μαζί με τα ήθη και τους πρωταγωνιστές της, μέσα από  πρωτότυπα κείμενα αλλά και αυθεντικές γραπτές ή προφορικές μαρτυρίες, συνεντεύξεις, επιστολές της ίδιας της Μαρίκας, των οικείων της, των συνεργατών της αλλά και προσφύγων από τη Σμύρνη, γνωστών και λιγότερο γνωστών καλλιτεχνών, συναδέλφων, φίλων και «εχθρών» της Μαρίκας Νίνου και όλου εκείνου του κόσμου που σήμερα συνηθίζουμε να αποκαλούμε ρεμπέτικο.   ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ Δραματουργία- Σκηνοθεσία: Μαριάννα Κάλμπαρη Συνεργάτης στη Δραματουργία-Σκηνοθεσία: Γιάννος Περλέγκας Πρωτότυπα κείμενα: Μαριάννα Κάλμπαρη Μουσική Επιμέλεια: Γιάννος Περλέγκας Σκηνικά – Κοστούμια: Λουκία Χουλιάρα Χορογραφία: Χριστίνα Σουγιουλτζή Σχεδιασμός φωτισμών: Τάσος Παλαιορούτας Μουσική Διδασκαλία: Αυγερινή Γάτση, ΣτράτοςΓκρίντζαλης Ενορχήστρωση: Αυγερινή Γάτση, ΣτράτοςΓκρίντζαλης, Γιάννος Περλέγκας, Μπάμπης Παπαδημητρίου Βοηθοί Σκηνοθέτη: Πίνα Κούλογλου, Μαριλένα Μόσχου Εκτέλεση Παραγωγής: Μαριλένα Μόσχου Βοηθός Σκηνογράφου-ενδυματολόγου: Τζίνα Ηλιοπούλου Κατασκευή κοστουμιών: Σάλι Αλάραμπι, Ευαγγελία Τσιούνη Σχεδιασμός κομμώσεων: Θωμάς Γαλαζούλας Κατασκευή σκηνικού: Νίκος Δεντάκης Φωτογραφίες: AlexKat Video-trailer: Μιχαήλ Μαυρομούστακος   Με την υποστήριξη του OnassisCulture   Παίζουν (αλφαβητικά): Ευγενία Αποστόλου, Βερόνικα Δαβάκη, Δημήτρης Μαγγίνας, Γιάννος Περλέγκας, Μάνος Στεφανάκης   Μουσικοί επί σκηνής: Αυγερινή Γάτση (πιάνο, ακορντεόν) Στράτος Γκρίντζαλης (μπουζούκι, μπαγλαμάς, κιθάρα, καζού) Μπάμπης Παπαδημητρίου (κιθάρα, μπουζούκι, μπαγλαμάς) Γιάννος Περλέγκας (κιθάρα, πιάνο, μπουζούκι, μπαγλαμάς)   Χορός-ακροβασία: Χριστίνα Σουγιουλτζή   ΗΜΕΡΕΣ-ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ-ΤΙΜΕΣ: Χώρος:  Θέατρο Τέχνης-Φρυνίχου 14, Πλάκα. Παραστάσεις: Τετάρτη και Κυριακή, απογευματινή στις 7μ.μ. Πέμπτη, βραδινή στις 9μ.μ. Παρασκευή και Σάββατο, βραδινή  στις 8μ.μ.   Ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίων: https://www.viva.gr/tickets/theater/festivalmarika-ninou-sanastro   Τηλεφωνικές κρατήσεις-πληροφορίες: πρωΐ:  Δευτέρα-Παρασκευή (10-1μμ) :210-3228706 απόγευμα: Δευτέρα-Κυριακή (5-10μμ): 2103222464                                                      Τιμές εισιτηρίων: γενική είσοδος 18 ευρώ, μειωμένο 14 ευρώ, ατέλεια 5 ευρώ  Κάθε Τετάρτη γενική είσοδος 14 ευρώ